Patvirtintas žemės sklypo, Trakų r. sav., Rūdiškių m., Trakų g. 38, formavimo ir pertvarkymo projektas
Trakų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 lapkričio 11 d. įsakymu Nr. P2-1390 „Dėl žemės sklypo, Trakų r. sav., Rūdiškių m., Trakų g. 38, formavimo ir pertvarkymo projekto tvirtinimo“ patvirtintas 1311 kv. m ploto, kitos paskirties/visuomeninės paskirties teritorijos, žemės sklypo gaisrinės statybai formavimo ir pertvarkymo projektas.
Rinkliava už naudojimąsi viešąja infrastruktūra
Vadovaujantis Trakų rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gegužės 2 d. sprendimu Nr. S1-108 yra renkama vietinė rinkliava už naudojimąsi Trakų miesto kurortinės teritorijos viešąja infrastruktūra.
Informuojame, jog iki 2014 m. gruodžio 31 d. vietinės rinkliavos sumokėta – 42 657,00 Lt.
Primename, jog priimtas vietinės rinkliavos dydis 2 litai atitinka 0,58 euro.
Patvirtinta 2015 metų brandos egzaminų bazinė mokykla
Trakų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 26 Trakų vidurinė mokykla (Birutės g. 44, Trakai, tel. (8 528) 55 670) paskirta 2015 metų brandos egzaminų bazine mokykla. Ši mokykla priims eksternų prašymus laikyti brandos egzaminus, organizuos ir vykdys mokyklinių brandos egzaminų pakartotinę sesiją, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų darbų vertinimą ir mokyklinius brandos egzaminus laikiusių kandidatų apeliacijų nagrinėjimą. Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 2 punkte apibrėžta: „Eksternas – asmuo, įgijęs vidurinį išsilavinimą Lietuvoje ar užsienyje, arba užsienio šalies mokyklos vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, pageidaujantis laikyti brandos egzaminą“. Eksternai, planuojantys brandos egzaminus laikyti 2015 metais, po sausio 15 dienos galės teikti prašymus Trakų rajono savivaldybės, kurioje gyvena, Trakų vidurinės – bazinės mokyklos vadovui. Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos apraše numatyta, kad eksternai prašymus turi pateikti iki kovo 3 dienos, o pasirinktus brandos egzaminus turės laikyti pagrindinėje sesijoje. Pasibaigus prašymų teikimų laikui, bet ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas iki pakartotinės sesijos pradžios prašymus eksternai dar galės pateikti Kauno miesto administracijos direktoriaus paskirtos bazinės mokyklos vadovui ir laikyti pasirinktus brandos egzaminus pakartotinėje sesijoje. Pateikdamas prašymą bazinės mokyklos vadovui eksternas privalo pateikti:
Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą.
Vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą, jei vidurinis išsilavinimas įgytas Lietuvoje).
Užsienio kvalifikacijų atveju bent vieną dokumentą ar patvirtintą jo kopiją:
švietimo ir mokslo ministro įsakymą dėl vidurinio išsilavinimo pripažinimo;
studijų kokybės vertinimo centro pažymą, kuria vidurinį išsilavinimą liudijanti kvalifikacija įvertinta lygiaverte arba lygiaverte su sąlyga, kad bus išlaikyti brandos egzaminai;
studijų kokybės vertinimo centro pažymą, kuria užsienio kvalifikacija pripažinta (įskaitant pripažinimą, suteikiant kvalifikacijos turėtojui tik tam tikras teises bei pripažinimą tik kartu su papildomais reikalavimais) lygiaverte Lietuvos Respublikoje teikiamam viduriniam išsilavinimui;
užsienio šalies mokyklos išduotą dokumentą, liudijantį, kad asmuo mokosi vidurinio ugdymo programos baigiamojoje klasėje (užsienio šalies mokyklos mokinys);
kvitą, patvirtinantį pinigų įmoką už pasirinktus brandos egzaminus.
Teikdamas prašymą eksternas įmoka 14,48 euro už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą.
Alvyda Kazakevičiūtė-Staniunaitienė, savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė, pavaduojanti ryšių su visuomene specialistą