Apskaičiuota, kad JAV apie 50 % smulkaus verslo įmonių neturi interneto svetainės. Lietuvoje tai ko gero būtų dar didesnis skaičius – juk vis dar veikia daugybė įmonių ar parduotuvių, kurios priklauso senesnės kartos savininkams, užaugusiems be interneto ir jo suteikiamų galimybių. O kiek dar neprižiūrimų ir neatnaujinamų svetainių, kurios, galima sakyti, tik kaupia dulkes neišmatuojamoje virtualaus pasaulio platybėje?
Skaičiai rodo, kad 97 % žmonių įvairių paslaugų ar prekių visada ieško internete. Iš jų net 91 % apsilankė fizinėje parduotuvėje ar įmonėje, nes jos svetainė jiems pasirodė patogi, greita ir informatyvi. Tai pakelia vartotojo pasitikėjimą įmone. Čia prieiname svarbios taisyklės – svetainė verslui padės tik tuo atveju, jeigu bus moderni, patogi naudotis ir užpildyta kokybišku turiniu. Svetainių (web) kūrimo kaina nėra didelė, palyginus su tuo, kokią naudą ji gali atnešti jūsų verslui. O žemiau pateikiami 8 elementai, kuriuos šiandien atrasite kiekvienos sėkmingos įmonės interneto svetainėje.
1. Kontaktinė informacija. Vartotojams patinka konkretumas ir aiškumas, tad jeigu savo svetainėje nepateikiate detalių kontaktinių duomenų apie įmonę ir jos vadovybę, padalinius ir t.t., tikėtis klientų antplūdžio neverta.Kontaktų puslapyje reikėtų nurodyti ne tik telefono numerį, el.pašto adresą, bet ir darbo valandas ir adresą. Šiandien svetainės kontaktų puslapyje labai gerai išnaudoja ir žemėlapių dieginius.
2. Nuorodą į įmonės Facebook puslapį. Kuo toliau, tuo labiau daugelio įmonių ir parduotuvių veikla persikelia į Facebook ir kitus socialinius tinklus. Nors tai reiškia, kad prireiks daugiau pastangų prižiūrėti tiek svetainę, tiek jos Facebook paskyrą, tik taip būsite garantuotas didesniais lankytojų srautais.
3. Puslapis „Apie mus“. Daugiausiai verslo pasaulyje laimi tie, kurie sugeba save svetainės lankytojams pateikti kaip jiems lygius ir pasiruošusius padėti žmones. Verslas nėra tik sausas apsikeitimas paslaugomis ar pinigais. Žmogiškas ir nuoširdus ryšys su klientais lemia neįtikėtinai daug, todėl svetainės puslapyje „Apie mus“ talpinkite informaciją apie įmonės vertybes, kolektyvą ir jo kasdienybę.
4. Klientų sąrašas. Jeigu jūsų įmonei teko bendradarbiauti su stambesnėmis verslo žuvimis ir garsiais vardais, būtinai tai paminėkite savo svetainėje.
5. Nuotraukos. Vaizdai šiandien internete yra galingiausia jėga, kurią įvaldę žmonės pasiekia milijonus peržiūrų Youtube, jų nuotrauka pradeda dalintis visas pasaulis ir panašiai. Jums tokie mastai nebūtini, tačiau vis tiek naudokite savo svetainėje daug vizualios aukštos kokybės medžiagos (prekių nuotraukos, įmonės darbuotojų nuotraukos, kitos iliustracijos). Tai lankytojui paliks teigiamą įspūdį.
6. Raginimas veikti. Tai jau patvirtintas ir seniai naudojamas metodas, vis dar neišnykstantis iš reklamų ir kitų medijų. Tokie šūkiai, kaip “ Susisiekite su mumis” ir kitos frazė su kvietimu pirkti, įsigyti, paskambinti, apsilankyti gal ir nėra labai originalūs, tačiau kažkokiu būdu tai tikrai skatina vartotojus įsigyti įmonės prekę ar paslaugą.
7. Akcijos ar nuolaidos. Nieko nepešite, jeigu visados palaikysite aukštas savo paslaugų ar produktų kainas. Klientas paprasčiausiai įsigis tai, ko ieško, iš jūsų konkurentų. Tad net ir simboliškos nuolaidos kiekvienam verslui – tik į naudą.
8. Išmaniajam telefonui pritaikytas dizainas. Kuo toliau, tuo labiau žmonės kasdienius nuotolinius reikalus tvarko savo telefonu, ypač kai šalia nėra kompiuterio, todėl įmonės svetainė turėtų būti suprogramuota patogiam naršymui išmaniajame telefone.
Taigi, akivaizdu, jog net ir smulkaus verslo įmonei verta turėti interneto svetainę, kurioje panaudotumėte visus čia išvardintus elementus. Google paieškoje įvedę frazę „web kūrimo kaina“ rasite įvairių pasiūlymų, kuriais pasinaudoję galėsite džiaugtis puikia įmonės svetaine ir vis didėjančiu klientų ratu.