Vasario 16-oji yra svarbesnė šventė nei tą pačią savaitę minima Šv. Valentino diena, tačiau pastarajai progai ruošdamiesi lietuviai išleidžia daugiau, sako „Maxima“ pirkėjai. Palyginus su įprastu laikotarpiu, šią vasario 14-ąją pardavimai ūgtelėjo ketvirtadaliu. Lietuviai šluote šlavė šokoladą ir braškes. O Vasario 16-ąją dešimtimis kartų išaugo nacionaline simbolika puoštų suvenyrų pardavimai. Šiais metais Vasario 16 d. valstybinių vėliavų ir vėliavėlių parduota beveik vienas milijonas vienetų.
„Tautine atributika lietuviai pradėjo domėtis jau Šv. Valentino dieną, tad pirkdami saldainius ar pliušines širdeles, į pirkinių krepšelį įsidėjo ir nacionaline simbolika puoštų suvenyrų. Palyginus 2016 ir 2017 m. duomenis, šiais metais tautiniais motyvais puoštų daiktų ir aprangos, pavyzdžiui, pakabukų, kepurių, šalikų, skarelių, kojinių ir kt., pardavėme bent tris kartus daugiau nei pernai. Mums, kaip lietuviškam prekybos tinklui visos nacionalinės šventės yra itin svarbios, todėl tądien visiems pirkėjams vėliavos ir kita tautinė atributika siūlyta su 30 proc. nuolaida. Norėjome Lietuvą papuošti vėliavėlėmis,“ – sakė Vilma Drulienė, „Maxima LT“ Pirkimų departamento direktorė.
Tradiciškai, Valentino dieną mylimieji vieni kitus pradžiugino gėlėmis ir gardėsiais. Palyginti su įprastu laikotarpiu, artėjant Valentino dienai ir per ją šiais metais skintų ir vazoninių gėlių pardavimai išaugo 40 proc., tortų 14 proc., pyragaičių 22 proc., desertų 66 proc. O Vasario 16-ąją parduota 4,5 karto daugiau šalikų, kepurių ir magnetų tautine tematika nei praėjusiais metais.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.
Daugiau informacijos:
Renata DANTĖ,
„Maxima LT“ komunikacijos vadovė