Šią žiemą daugiau žmonių rinkosi keliauti traukiniais. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šiemet sausį ir vasarį traukiniais važiavo 3 proc. daugiau keleivių.
Realiai augimas yra dar didesnis nei 3 proc., nes šiemet vasaris – trumpesnis (pernai vasaris turėjo 29 dienas, šiemet – 28). Pavyzdžiui, šiemet vien vasario mėnesį traukiniais važiavo kiek daugiau nei 250 tūkst. keleivių. Tai 1 proc. mažiau nei 2016 m. vasarį. Tačiau jei dienų skaičius būtų vienodas, keleivių srautas šių metų vasarį būtų apie 2,5 proc. didesnis nei prieš metus.
Vasarį labiausiai didėjo Vilnius–Šiauliai maršruto populiarumas – juo važiavo 28 proc. daugiau keleivių nei prieš metus. Iš Kauno į Šiaulius bei atgal važiavo 9 proc. daugiau keleivių.
Vertinant du šių metų mėnesius, lyderio pozicijas ir toliau išlaiko maršrutas Vilnius–Kaunas. Juo važiavo per 203 tūkst. keleivių – 5 proc. daugiau nei pernai sausį–vasarį. Maršrutu Vilnius–Klaipėda šiemet važiavo beveik 67 tūkst. keleivių – 9 proc. daugiau nei prieš metus.
„Artimiausiu metu sieksime dar padidinti į pajūrį važiuojančių keleivių skaičių. Vasarą pasiūlysime naujieną: keliones maršrutu Vilnius–Nida ir Vilnius–Palanga. Nusipirkę vieną bilietą ir nuvažiavę iki Klaipėdos arba Kretingos, keleiviai persėstų į jų jau laukiantį autobusą ir patogiai pasiektų Nidą ar Palangą. Be to, bus pasiūlyta palanki kainodara, kai keleivis pirks bilietą į priekį ir atgal, kai rinksis šeimos paketą ir panašiai“, – kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos vadovas Linas Baužys.
AB „Lietuvos geležinkelių“ informacija