„Maxima“ dėkoja klientams – pradeda metus truksiančią kampaniją „Lietuva, ačiū!”

 

 

 

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda iki šiol precedento neturėjusią metus truksiančią kampaniją „Lietuva, ačiū!”. Jos centre – padėka visiems nuo pat Nepriklausomybės pradžios Lietuvą kuriantiems žmonėms, kurių kasdienė veikla padeda augti ir stiprėti visuomenei bei ekonomikai. Visos kampanijos metu „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas AČIŪ korteles grįš 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos. Skaičiuojama, kad per mėnesį į pirkėjų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų.

„Esame lietuviškas prekybos tinklas, veikiantis jau 26 metus ir augęs kartu su Lietuva bei ją kasdien kuriančiais žmonėmis. Mūsų darbuotojai, mūsų klientai, mūsų tiekėjai – visi kartu kasdien stiprina Lietuvą, kurioje užaugome ir mes. Kampanija „Lietuva, ačiū!” norime tarti nuoširdų ačiū visiems jiems ir visus metus priminti šią padėką kiekvienam, mūsų parduotuvėse įsigijusiam lietuviškos duonos, pieno ar daržovių“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Kristina Meidė.

Pasak jos, visos kampanijos „Lietuva, ačiū!” metu pirkėjų gaunamos naudos skiriamos prekybos tinklo pelno sąskaita, skatinant žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvaus apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių. Skaičiuojama, kad per mėnesį į „Maximos“ klientų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų, o visos kampanijos metu – apie 12 mln. eurų.

Nuo sausio 8 d. iki pat 2019 metų pabaigos visi „Maximos“ klientai, prekybos tinklo parduotuvėse pirkdami Lietuvoje pagamintų duonos ir pieno produktų bei mūsų šalyje užaugintų šviežių daržovių, į turimas AČIŪ korteles susigrąžins 10 proc. nuo sumos, išleistos šiems produktams. Pinigai į kortelę grįš nuo prekių, nedalyvaujančių kitose akcijose.

Susigrąžintus ir kortelėje sukauptus „Maximos“ pinigus pirkėjai galės panaudoti pirkdami bet kurią kitą prekę, išskyrus alkoholį, tabaką bei paslaugas.

 

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos

Ernesta DAPKIENĖ,

ū„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė

PR

Naujienos iš interneto